We maken er samen een fijne dag van! Want “we doen het soame, niemand kan het alleen” Update November 2021

Coronapas: Is het nodig om een negatieve corona test of toegangsbewijs te overleggen voor mijn bezoek aan het gehele Steenuil boerderijpark? Update 06-11-2021
Voor toegang tot De Steenuil is een coronatoegangsbewijs nodig.

Zijn er zaken waarmee ik rekening moet houden voordat ik naar Boerderijpark de Steenuil kom?

Tot 3 december moeten wij om 18uur sluiten.

Uiteraard staat jouw veiligheid én die van onze dieren en medewerkers voorop. Vanzelfsprekend blijven mensen thuis bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Ook bij een positieve test of een afwachting van test of quarantaine dient u thuis te blijven.  Als een huisgenoot of gezinslid hier last van heeft, dient u thuis te blijven. Zie GGD en de site van de overheid voor informatie.

De Steenuil hanteert – vanwege veiligheidsredenen – een maximum aantal gasten per dag. Om dit maximum te bewaken en jouw bezoek te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om op voorhand online toegang tot het park te reserveren.

Let op: dit geldt óók voor abonnementhouders, Heb je nog geen ticket, dan kun je deze alleen online aanschaffen in onze webshop. Uitgezonderd zijn gasten van onze camping.

Natuurlijk kun je ook los aan de deur komen om te reserveren aan de deur! Maar vol=vol om teleurstelling te voorkomen is het beter om vooraf te reserveren.

Ik heb online mijn toegang gereserveerd,  maar ik ben mijn e-ticket daarvan kwijt, wat nu?
U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw ticket(s). Raadpleeg deze bevestigingsmail om de bestelde tickets alsnog te downloaden of neem contact op met ons. Ook kunnen wij jullie tickets handmatig aan de deur opzoeken, als het afgeschreven van de bank (dat is u eigen controle punt) dan kunnen wij u ter plekke zeker vinden en verder helpen!

Welke maatregelen worden er in De Steenuil getroffen om de veiligheid van een ieder te waarborgen?
Er is – vanwege de veiligheid – een aantal maatregelen getroffen om jouw veiligheid én die van onze dieren en medewerkers te waarborgen.

  • Er geldt een maximum aantal gasten per dag in het park
    Om dit maximum te bewaken en jouw bezoek te kunnen garanderen, is het noodzakelijk om op voorhand online toegang tot het park te reserveren
  • Er is heel veel afstand tussen gasten
  • Coronapas is vereist om ons te bezoeken.
  • Tickets zijn uitsluitend online te koop
  • Binnenruimtes worden goed geventileerd
  • Er zijn loop routes en richtingen
  • Het gehele park is rookvrij
  • Overal wordt 1,5 meter afstand aangehouden en waar nodig zijn geen volwassenen toegestaan, bijvoorbeeld bij niet goed te  ventileren ruimtes
  • Bij iedere toiletvoorziening en dierenverblijf is desinfectie pomp aanwezig waar je gratis gebruik van kunt maken
  • De horeca is voorzien van afhaalpunten met zitgelegenheid
  • Er loopt geen bediening rond. U besteld vanaf u tafeltje zelf via de telefoon, zo betaalt u ook. 
  • Vanzelfsprekend blijven mensen thuis bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als een huisgenoot of gezinslid hier last van heeft, blijft het hele huishouden thuis.

Kan ik gebruikmaken van de toiletten?
Alle toiletten in het park zijn, al dan niet in een aangepaste vorm, toegankelijk voor bezoekers. Per toiletruimte kan één persoon (m.u.v. ouder met kind) tegelijk naar binnen.

Ik heb een lange tijd geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. Hoe word ik gecompenseerd?
Jouw abonnement wordt automatisch verlengd met de periode dat we gesloten zijn geweest. Dit betekent een verlenging van 6 of 9  maanden. Een voorbeeld: liep jouw abonnement af op 31-12-2020, dan is deze verlengd t/m 31-06-2021. Iedere abonnementhouder heeft van ons een e-mail met daarin uitleg over deze compensatie ontvangen. Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan even in je spambox of mails ons opnieuw

Ik ben reeds in het bezit van een actieticket (zoals een 10rittenkaart of vrijkaartje) met een geldigheid t/m Juni 2021. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties wordt verlengd aan de hand van de aankoopdatum stuur ons een mailtje van de foto van de kaartjes contact . Voor verdere vragen kun je contact opnemen met ons. Ook voor deze tickets geldt dat een bezoekdag en tijdslot gereserveerd dient te worden op de website .

Hoe dienen we onze tijdsblokken te reserveren?
De tijdsblokken zijn online te reserveren via onze ticketshop. Hier kun je stapsgewijs een reservering maken voor een tijdsblok dat voor jou schikt. Houd er rekening mee dat wanneer er geen tijdsblok geselecteerd wordt, de reservering niet gemaakt wordt.
Onze tijden zijn richttijden.

Ik heb een kind in de leeftijd van 0 tot 1 jaar, deze tickets zijn gratis, moet ik hiervoor een ticket aanvragen?
Nee

Hoe dienen de tickets gescand te worden aan de ingang van het park?
De tickets kunnen geprint worden, maar kunnen ook getoond worden via de telefoon of tablet.

Kan ik ter plekke extra geld opnemen?
Nee, geldopname is niet mogelijk.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

Auto’s kunnen uitsluitend op de parkeerplaats van De Steenuil geparkeerd worden. Het parkeren is gratis.  Let u wel op dat u netjes parkeert?

Houdoe en tot gauw!